هفت مهارت وبلاگ نویسی در سال 2018
نوشته شده توسط : عباسی


آیا میخواهید یک بلاگ نویس ماهر گردید؟
در‌این مقاله قصد داریم ضروری ترین مهارت های بلاگ نویسی را برای شما شرح دهیم. سئو سایت  در نگاه اولیه، ممکن میباشد تولید و نگه داری بلاگ، راحت به حیث رسد و هرکس که اصول کامپیوتر و وب را بداند، بتواند یک وب لاگ بسازد. البته داشتن یک بلاگ پیروز مستلزم مهارت هایی میباشد که‌این مهارت ها را به شما خوا هیم اعلام‌کرد:

مهارت های مورد نیاز برای بلاگ نویسی ماهر
مهارت تایپ کردن محتوا

مهارت CSS و HTML

مهارت های کانال

مهارت های پیگیری و ادامه دادن

مهارت های دستکاری عکس

مهارت در رئیس شبکه‌های‌عمومی

مهارت های بازاریابی

این بضاعت و توان ها و مهارت ها در سال 2018 به شما یاری خواهد کرد که یک بلاگ نویس ماهر گردید.

مهارت تایپ کردن محتوا
صرفا راه و روش ساخت و ساز یک وب لاگ خوب و درآمد زا، این میباشد که بها متعددی را به مخاطبان ارائه دهد. و البته چه گونه می اقتدار چنین ارزشی را ساخت؟ قطعا از روش ساخت و ساز محتوای باارزش. سوای تایپ کردن محتوای دیدنی، اثر گذار و اختصاصی نمی قدرت یک بلاگ سودآور ساخت. به همین ادله خیلی اساسی میباشد که مهارت های نویسندگی را در خویش تقویت کنیم. به صورت تروتمیز بایستی کتب و بلاگ های متعدد را بخوانید و روزمره بنویسید تا مهارت تایپ کردن وب لاگ را در خویش بهبود ببخشید. تقویت مهارت بلاگ نویسی را از نخست ابتدا نمایید. مانند به کارگیری صحیح و به جا از عبارات کلیدی، مدل تایپ کردن (قانونی یا این که صمیمانه) و ارتفاع محتوا (معمولا مقاله ها با تعداد 2000 کلمه و واژه و بیشتر در گوگل دوستداشتنی میباشند.).

مهارت های CSS و HTML
شما ناچار نیستید که یک اپ نویس یا این که بسط دهنده اینترنت باشید تا بتوانید یک وب لاگ برنده ساخت‌و‌ساز فرمائید. البته شما بایستی مهارت کد گذاری اول با HTML مانند لینک و پیوند تصویر، افزودن تگ alt به تصاویر، تایپ کردن تگ های هدینگ مانند h1 و h2 و... را حافظه بگیرید. علاوه بر HTML شما بایستی اصول اصلی دکوراسیون برگه از روش CSS را نیز بدانید. فهمیدن این مبانی به شما یاری می نماید تا بلاگ خویش را به نحوه ای منحصربه‌فرد ارائه نمائید.

مهارت های کانال
کانال سازی یک کدام از شایسته ترین مهارت های بلاگ نویسی که می اقتدار آن را به دست آورد. کانال به شما یاری می نماید تا با هزاران نفر از وب لاگ نویسان رابطه برقرار نمایید و ترافیک سایت خویش را و در فیض فروش تان را ارتقاء دهید. چنانچه بلاگ نویسی سوای داشتن مهارت کانال صورت بپذیرد، شما روزمره فقط با خواننده‌گان خویش رابطه برقرار میکنید.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: